reklama

Kto je Jozef Magala ?

Surfoval som len tak po internete a zároveň premýšľal o udalostiach posledných dní. Potom som si spomenul na neznámeho Jozefa Magalu. Chcel som sa pozrieť ako vyzerá, pretože si ho celkom dobre nepamätám z TV obrazovky. To čo som zistil ma veľmi prekvapilo. Na internete nie je všetko !

Písmo: A- | A+
Diskusia  (33)

Poznám jednu modlitbu, ktorá sa začína slovami "Google náš každodenný, príď k nám . . . Hovorí sa, že čo nie je na google - to neexistuje. Verím v to a často skôr než niekam idem alebo urobím tak si to pregoooooglujem.

Urobil som to tak aj teraz. Stavím sa, že mnohí z vás majú nastavený google ako homapage. Preto som si len otvoril google, zmenil na obrázky a vyťukal meno Jozefa Magalu. Čakal som veľa fotiek. Nielen toho Jozefa Magalu, ale aj iných, obyčajných ľudí. Avšak čo som našiel hovorí obrázok dole. Verejný činiteľ, riaditeľ SIS, Jozef Magala sa nenašiel.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Tento obrázok som spravil pred 5 dňami. Nie je to fotomontáž. Môžete si Jozef Magala vyťukať ešte aj dnes a nič nenájdete.

Pán premiér má pravdu. Je dobré, že o šéfovi SIS nič nevieme. Ale na druhej strane, mi o ňom skutočne skoro nič nevieme. ANI LEN TO AKO VYZERÁ. Verím však, že dosadil do kresla dobrého človeka, ktorý nezneužije svoje postavenie.

Jozef Magala je tak tajný a záhadný, že nemá na googly hádam ako jediný riaditeľ tajnej služby svoju fotku. A to je čo povedať.

Andrej Buday

Andrej Buday

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

PHP developer. Zoznam autorových rubrík:  Cestujeme

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu