reklama

hostdodomu.sk

Webhosting od hostdodomu.sk neodporúčam.

Písmo: A- | A+

Tak toto je môj prvý post po veľmi dlhej odmlke. Chcel som si založiť svoj vlastný blog pod vlastnou doménou. Všetko som si dobre rozmyslel, zvážil a ako webhosting som si vybral program standart od hostdodomu.sk. Nikdy pred tým som na ňom nehosťoval a cena bola dôležitejšia ako kvalita. Po viac ako 4 mesiacoch som spať na blog.sme.sk a hostdodomu.sk nikomu neodporúčam.

Nebudem tu rozpisovať aké naťahovanie som zažil s týmto webhostingom. Spomeniem len posledný problém. Keď moja trpezlivosť s webhostingom praskla. Na základe diskusie na seochate som sa už po 2x rozhodol zrušiť hosting a žiadal o vrátenie penazí za zostávajúce obdobie. Na môj prvý email nereagovali viac ako týždeň (podľa očakávania). Email som preposlal znova. O niekoľko dní mi bolo vyhovené. Webhosting bol zrušený, moja doména andrejbuday.com bola presunutá sem, ale o sľúbených peniazoch späť za zostávajúce obdobie som do dnešného dňa nič nepočul. A to sa tu stále bavíme o nejakej smiešnej sumičke do 1000 korún. Májú to snáď problém zaplatiť ?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Samotná diskusia je veľmi podarená. Založil som ju, aby som zistil či som jediný kto ma problém s týmto webhostingom (zatiaľ neviem o nikom kto by sa nesťažoval). Nemyslel som ňou nič zlé a škody mohla urobiť asi toľko ako dedinské klebety. Ale to len do vtedy, kým sa do nej nezamiešala osoba konateľa Jána Pavlíka.

Jána Pavlíka koná neprofesionálne, neeticky a detinsky.

Hostdodomu.sk nie je cenovo zlý a možno sa vám počas celého hosťovania nič neprihodí. No ak máte také milionárske šťastie, využite ho v športke a nemrhajte ho na tento hosting. Lebo ak sa vyskytne nejaký problém, určite budete mať potom problém s komunikáciou pri jeho riešení.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na záver len zacitujem jedného prispievateľa v diskusii - "Je úsmevné že odpoviete zákazníkovi skôr na diskusnom fóre ako na mail ktorý som Vám poslal".*

*Diskusia k tomuto článku nie je povolená.

Po tejto skúsenosti som rád, že som znova späť.

#UPDATE 23. Október 2010

Od vydania tohoto článku už ubehli 2 roky. V priebehu trvania zrušeného hostingu na hostdodomu som sa snažil získať doménu andrejbuday.com cez inú webhostingovú spoločnosť. Neúspešne.To znamená, že ak by hostdodomu kupoval doménu aj na 2 roky (namiesto deklarovaného 1), doména by bola už voľná. Doména andrejbuday.com je stále registrovaná, takže sa stala určite tovarom doménových špekulantov. Už len aby som sa stal slávnym a doména bude mať cenu ...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čo je však horšie, hostdodomu.sk sa obohatil na škodu cudzieho majetku a dopustil sa tak podvodu a neoprávneného obahatenia.(legislatíva) Hosting bol zrušený a peniaze neboli vrátené. Ak sa peniaze nevrátili, hosting nemal byť zrušený. Ale bol. Za celý čas nedošlo k pokusu o vrátenie peňazí.

V priebehu posledných 2 rokov som sa na internete bohužiaľ stretol s množstvom podvodníkom a klamárov. Zdá sa, že sa asi neviem poučiť z vlastných chýb.

Ale poučte sa vy z mojich, ušetrite si čas a peniaze.

Andrej Buday

Andrej Buday

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

PHP developer. Zoznam autorových rubrík:  Cestujeme

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu