reklama

NOsence

Blog.sme.sk bola dobrá škola v tom ako písať blog. A tak som si pred pol rokom povedal, že sa presťahujem na vlastnú doménu s vlastným hostingom a emailovým klientom zadarmo. Websupport.sk bude pre mňa najlepšia voľba lebo sú lacný a NAJLEPŠI. To čo dnes urobilo NBU voči websupportu nemá v histórii boja proti slovenskému internetovému zločinu obdobu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Polícia dnes skonfiškovala VŠETKY servre súkromnej spoločnosti websupport. Nikomu nevadilo, že takto poškodí hostujúcich 3000 klientov vrátane mňa a mojich 3 stránok. Viac článok na SME (prečítajte si to).

Nie som veľká ryba v internetom mori a svoj osobný blog ešte stále len pripravujem na platforme wordpress . Najviac si cením svoj vyhľadávač vsetkojenawebe.com, ktorý je práve v "rekonštrukcii". A kto vie ako dlho ešte bude ... alebo či ešte bude ...

Týmto činom kriminalisti poškodili nielen dobré mená stránok (nevyčísliteľné), ich finančné príjmy, zákon o ochrnane osobných údajov, osobný majetok - a to nielen websupportu ale aj klientov ( ak vytvorím php script, zdrojový kód alebo algoritmus, predpokladám celkom logicky, že o jeho použití a kopírovaný budem rozhodovať len ja !!! ), ochromili emailovu komunikáciu (životné dôležitá vec v dnešnej dobe), a v neposlednom rade siahli na to čo je na internete najdôležitejšie - SLOBODA.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď som ráno surfoval, výpadok polovice mnou navštevovaných stránok som pokladal za čudnú zhodu náhod. Čo je zaujímavejšie, o tom, že môj majetok sa stal predmetom vyšetrovania som sa dozvedel až o 6 večer.

Primitívne zelené mozgy ... Dnes som radikálne zmenil názor na políciu a utvrdil som sa v názore, že na Slovensku môžem robiť všetko čo mi zákon, ... ČO, AKÝ ZÁKON ?

Andrej Buday

Andrej Buday

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

PHP developer. Zoznam autorových rubrík:  Cestujeme

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu